Friday, June 1, 2018

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در استانبول



در صورتی که قصد سفر با تور استانبول را دارید و می‌خواهید از غذا‌های دریایی در آن لذت ببرید، با ما باشید تا بهترین رستوران‌های غذای دریای این شهر را معرفی کنیم.
ماوی بالیک
ماوی بالیک یکی از زیبا‌ترین رستوران‌های غذای دریایی در استانبول است که از سال ۱۹۹۵ در این شهر فعالیت دارد و در تمام ساعات روز، می‌توانید غذا‌های تهیه شده از موجودات دریایی را در آن میل کنید. این رستوران علاوه بر کیفیت بالای غذا، کادر بسیار مجربی هم دارد که با احترام خاصی با مشتریان برخورد می‌کنند. در این رستوران می‌توانید غذای خودتان را در فضای داخلی یا محوطه بیرونی میل کنید.
بالیکچی سباحدین
سباحدین نام شخصی است که رستوران بالیکچی سباحدین را تاسیس کرده است. او که در خانواده‌ای ماهیگیر بزرگ شده است شناخت خیلی خوبی از انواع ماهی‌ها و نحوه طبخ آن‌ها دارد و به همین دلیل هم غذا‌های این رستوران مزه فوق‌العاده‌ای دارند. از طرف دیگر در این رستوران خبری از تجملات فانتزی رستورانی نیست و غذا‌های این مکان حس و حال غذا‌های خانگی را دارند.

اهیرکاپی بالیکچیسی
اهیرکاپی بالیکچیسی از آن دست رستوران‌هایی نیست که توسط افراد زیادی شناخته شده باشد و همه آن را به شما پیشنهاد بدهند. در واقع این رستوران در مجموع ۴ میز برای مشتریان دارد و صاحب آن هم علاقه‌ای به بزرگ‌تر کردن یا تبلیغ بیش‌تر رستورانش ندارد. ولی این حرف‌ها به این معنی نمی‌باشند که اهیرکاپی بالیکچیسی رستوران خوبی نیست و برعکس، در صورت سفر به استانبول از طریق
تور لحظه آخری استانبول ، حتما باید سری هم به این رستوران بزنید چون طعم غذایی که در آن میل می‌کنید، تا مدت‌ها از ذهن‌تان نخواهد رفت. در این رستوان یک سری دسر مخصوص هم که توسط همسر مغازه‌دار آماده می‌شوند را می‌توان سفارش داد که آن‌ها هم مزه فوق‌العاده‌ای دارند.

فیش سوادا کلوب
فیش سوادا کلوب یکی دیگر از رستوران‌های استانبول است که هم غذا‌های فوق‌العاده‌ای دارد و هم دید بسیار زیبایی از منطقه بسفر ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع غذا‌های دریایی را سفارش بدهید و بسته به فصلی که به استانبول سفر می‌کنید، منوی متفاوتی را در این رستوران مشاهده خواهید کرد. علاوه بر غذا‌های دریایی، انواع دسر و خوردنی‌های دیگر هم در این رستوران وجود دارند.
هارم
رستوران هارم توسط شخصی به نام فیکری اداره می‌شود که فردی شناخته‌شده در استانبول است و سال‌ها در زمینه رستوران‌داری و همچنین توریسم فعالیت داشته است و امروزه هم مدیریت رستوران هارم را برعهده دارد که جزو بهترین رستوران‌های دریایی استانبول می‌باشد و ادعا دارد که غذا‌های آماده‌شده در این رستوران، کیفیتی در حد غذا‌هایی دارند که در گذشته پادشاهان عثمانی در این شهر می‌خوردند. در صورتی که می‌خواهید طعمی عالی از غذای دریایی را در تور ترکیه خود بچشید، حتما سری هم به هارم بزنید.




No comments:

Post a Comment